Радіально-упорні підшипники з конічними роликами призначені для сприйняття комбінованих радіальних і осьових навантажень, що одночасно діють. Здатність підшипника до сприйняття осьового навантаження переважно визначається кутом конусності доріжки кочення зовнішнього кільця, званим кутом контакту. Зі збільшенням кута контакту осьова вантажопідйомність підшипника зростає при зменшенні радіальної вантажопідйомності і допустимої швидкості обертання.
При експлуатації радіально-упорних підшипників з конічними роликами навіть незначний перекіс валу щодо корпусу неприпустимий. Радіально-упорні підшипники з конічними роликами виконуються із сталевими штампованими сепараторами, великогабаритні — з масивними сепараторами зі сталі або латуні, а для спеціальних застосувань можливе виготовлення із сепараторами із склонаповненого поліаміду.
Роз'ємна конструкція однорядного радіально-упорного підшипника з конічними роликами значно спрощує його встановлення (монтаж/демонтаж), а також подальше обслуговування.